Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Mój blog na temat fotografii.
21 juillet 2013

Jak zrobić interesujące zdjęcia?

Staram się robić niezwykłe fotki. Fotografuję w związku z tym wszędzie, bo uważam, iż wyłącznie praktyka czyni mistrza. Teraz postanawiam wyspecjalizować się w robieniu zdjęć z podróży i w tej chwili szykuje się do wyprawy nad Morze Czarne. Wydaje się mi, iż będzie to świetny punkt na wykonanie nietuzinkowych fotografii, a jednocześnie sensacyjnie odpocznę. Bowiem przecież nie samą robotą człowiek żyje, szczególnie chce poprawnie zarabiać, ażeby mieć warunki się spełniać. Moja zajęcie jest zespoleniem obu obowiązków - czyli zarabiania i przyjemności, jako że z reguły zlecenia na fotorelacje zdobywam na przyjęcia i inne uroczystości. Oprócz pasji zawodowo zajmuję się tematem: szkoleniami w zakładach pracy co daje mi dużo radości.

Publicité
Publicité
Commentaires
Mój blog na temat fotografii.
Publicité
Archives
Publicité